Pixurrisss!
Doncs ja fa uns dies que he emprès el viatge tant esperat.
Després d'haver estat a la ciutat menjada per la selva, Kuala Lumpur, ara em trobo a unes cabanyes aixecades entre palmeres i vegetació tropical molt frondosa. Just davant del mar...
Si això no és la glòria, que algú m'expliqui el què és!
Bones festes a tothom, us aniré informant de cap a on em dirigeixo.
Guillem
No hay comentarios:
Publicar un comentario